Friday, January 30, 2009

beraye di rumah tan....

hmm...smlm aku g umah kwnku yg b'nme tan kien huat.....dlm kul 9 lbh cm 2,aku g umah afifah dlu....pg2 da dtg umah owg...pe r aliya ni...huhu...act,aku xcm 2..tp ad sbb yg xdpt dielakkn...hehe...thanks fifah cz bg aku mkn n modified blog aku...hehe...kul 2 cm 2,amira n jia dtg....n kteowg grak ke mcd n 2nggu bb n ceria lak...n then bru r g umh tan...smpai2 je da ad joshua,ameer,cheah,harviran n tentunye tan...ye r,da kte umh die...huhu...1st thing kteowg nmpk dr luar umh is piano....kteowg pown suwoh r tan main piano 2....bst die main...aku minx lgu luv je...haha...bler da ksian ngn tan,kteowg pown mkn2 n mnum2....n then,pkre plg biase aku wt bler jmpe my buddies,mst r tgkp2 gmba...haha....dlm ujan pown xpe....dlm kul 4,tan ajk tgk movie...xsgke umah die ad home theatre...bak kte bb,"klu bnd ni ad kt umh aku,ari2 aku karaoke"....lbh kurg cm 2 ayt die...huhu...byk sgt movie smpai xtau nk decide...last2,kteowg plih MAMMA MIA...huhu...bler da bosn,kteowg mnri2 lak dlm 2 n tgkp gmba lg...kul 5.45 cm 2,bru kteowg blk...thanks to tan n his mum....

No comments: