Monday, December 6, 2010

Aktiviti semasa cuti...

apa yang aku buat waktu cuti??jawapannye,adalah keluar bersama rakan2...i've great time with them eventhough there is no someone special with us...kiteorang tengok wayang,boling,karaoke,makan2...takkan jumpa sesiapa yg lg best dari korang...afifah,bibi,najiha,ceria...korang sgt best...

lepas tu,plan ambil lesen moto...setelah menempuhi 5jam kelas,exam komputer n lulus dgn jayanya 46 over 50(ok la tu),another kelas teori motosikal n amali 6jam...aku menunggu lesen L utk moto...walaupun moto pun pernah bawak sekali je,i will try to do the best utk P pula...thanks 2 afifah yang menghantar aku...

ok,start december pula,aku da mula usik2 buku,buat homework yang bertingkat tingkat tu supaya tidak la nampak aku ni malas sangat kan...da syok keluar selalu dengan kawan2 so,this time duduk rumah pula..lagipun,next year nak spm so,kena la berubah jadi rajin...doakan aku siap semuanya dalam masa sebulan ni...

No comments: