Monday, February 20, 2012

I'm 18...

i'm 18 years old already on 11th febuary 2012...alhamdulillah...da mengecapi angka 18 ni rasa dewasa plak...legally masuk wyg 18 above walaupun b4 ni da byk kali buat,bleh masuk club..wah2 tak senonohnye aliya..hehe..owh ye,yg number 18 besar kat atas tu adalah kad yg diberi oleh Afifah Aliah bt Ahmad Suhaimi...so sweet of u my friend...hehe..aku idamkan kek 18 yg besar tp dapat kad besar...pun boleh...semoga hidup aku selepas ni lebih baik,success selalu,jadi anak yg solehah dan disayangi oleh semua orang...tahun ni tak dapat hadiah sangat tapi aku sgt appreciate semua wishes dari phone,n FB...janji semua org ingt aku..hehe..thanks jugak kpd Bibi Dayana bt Abdul Rahman yg mengirimkn hadiah in advanced...lawa baju tu...to my UP2 yg first wish Adriana Aida bt Mustapha Kamal tq,i syg u la..hehe..n last wish iaitu Nurfarhana bt Mat Arriffin....kau balas dendam ye..xpe2...tak lupe jugak kpd maxis yg memberi free call...mmg aku guna dgn sebaiknya...b'gayut dgn org jauh la kn...hehe...aku dapat call dari die after maghrib...takut la tu ade org wish lg awal dari die..ktenye lps maghrib pun da ari lain...mcm2...ape2 pun tq very much semua...

No comments: