Friday, January 13, 2012

Happynya hidup..

wah,entry tak boleh nak poyo lagi ke aliya??hehe..hari ni aku dah berjaya belanja family makan...lain rasanya bila dapat guna duit sendiri untuk family...happy...kiteorang makan western food kat bukit cheras...aku ada gak dapat staff voucher untuk tengok wayang tapi tengah fikir nak bagi kat siapa...nak guna sendiri tak berbaloi sebab aku boleh je tengok free...tengok la macam mana nanti...esok cuti..nak pergi pontian..ada cousin bertunang..da besar cousin2 aku eh...aku bila lagi??owh,no2...lambat lagi...hehe....
ada lagi 1 nak cerita...aku nak isi borang UPU kelmarin tapi bila tengok borangnya,kena pilih bidang n kursus kat universiti...OMG...how come aku nak isi kalau aku blur2 lagi..aku memang ada minat2 tertentu tapi takut nak decide...macam mana ni...takpela la,aku fikir dulu...tarikh tutup nye pun lambat lagi...masih ada masa...
owh ye,next week pada 20/1 aku ada test JPJ untuk lesen P kereta..harap2 aku lulus,insyaallah...u can do it,aliya...tak sabarnya nak ada lesen...

No comments: