Tuesday, January 3, 2012

New Year!!

dah 2012 katanya...wah,tak sangka masa sangat cepat berlalu..and tahun ni im gonna be 18 years old...OMG...aku da matang...not tua ok....alhamdulillah,aku tak dapat PLKN...takde la aku gundah gulana macam nak balik sekolah bagan datoh dulu....all the best to all my friend yang sedang dan akan berkhidmat untuk negara...hehe..jaga diri elok2 kesayangan saya...
owh pagi tadi pulak,aku dapat berita yang rakan sekelasku time form 3 dulu,actually dari form 1-3 mati lemas...aku tak tau katne tapi terkejut sangat bila dengar berita tu..walaupun da lama tak jumpa tapi sedih tu ada tapi aku tak mampu untuk mengalirkan airmata..im gonna miss u my friend,Joshua..condolence to his family...
aku harap tahun ni akan lebih baik dari yang sebelumnya...ayat klise betul...hehe..tapi yang penting hope cita2 aku akan tercapai,dimurahkan rezeki,happy dengan hidup aku n jadi anak yang solehah...insyaallah...

No comments: