Friday, January 8, 2010

1st week school........

sangat best walaupun keletihan dan kemalasan bangun pagi masih terasa...aku diletakkan di dalam kelas pure science yang menetapkan bahawa kena belajar est n mungkin kena ambil untuk peperiksaan...ramai yang nak drop est...aku pulak berbelah bahagi sebab aku nak cukupkan 10 subjek tapi bukan la est menjadi pilihan n sekolah pulak tak menawarkan subjek tambahan yang lain,n kalau nak tambah pun kena belajar sendiri...nanti la aku fikirkan...f4 ni semestinya belajar subjek2 yang baru...n aku sangat teruja bila cikgu2 masuk nak ajar biology,physics,chemistry,add math n est(ni takde la teruja sangat tapi just ada rasa ingin tahu apa itu est)...

biology:term2 yang nak kena ingat banyak giler n pening gak la...baru 1 bab yang diajar...nasib baik cikgu tu best...
physics:dalam 1 minggu,cikgu subjek ni baru masuk sekali n aku cam blur2 lagi waktu tu....
chemistry:belum lagi cikgu subjek ni masuk aku da teruja nak belajar chemistry....dia baru masuk 2 kali n ok la die ajar...
add math:best n mula2 ni kira boleh faham lagi la...tak tahu plak lama2 nanti macam mana..
est:boleh la...

kelas aku turut menerima beberapa pelajar baru(welcome2)...n kehilangan beberapa pelajar lama(korang tetap dalam ingatan)...f4 ni gak aku tak tahu kenapa kiteorang rajin sangat nak menghias kelas...n kecantikan kelas semakin terserlah terutama bab meja sebab da ada pembalut...terima kasih kepada yang membalut meja n semestinya yang menggunting pembalut2 tu(aku la orangnya)huhu.....sebagai ceti kelas juga,aku ingin berterima kasih sekali lagi kepada yang memberi kerjasama untuk membayar duit kelas n duit2 yang lain...jasa anda dikenang...

itu sahaja yang dapat aku ceritakan untuk minggu pertama sekolah...
p/s:sedang dalam pemulihan untuk menulis tidak menggunakan short form agar lebih mudah difahami....

No comments: