Friday, January 1, 2010

saat-saat manis 2009...

hmm...detik jam 12 tgh mlm td,b'labuh la tirai tahun 2009 n 2010 membuke tirainye di samping semue owg m'harapkan tahun baru ni lbh baik dr tahun lps...aku pown sme...aku b'azam utk menjadi lebih baik dr tahun lps...

aku nk imbas skit memori2 2009 yg menimbulkan kerinduan kt aku....

1)bdk2 krk yg xpnh senyap n sntiase m'gamatkn kls...
2)kls bm...rndu ngn ayt2 baku yg spontan dr ckgu salleh...
3)kls psk...t'ingt2 ayt2 yg xditapis ckgu ros...menusuk kalbu gler tp baik pnye...
4)kls geo...rndu kt ckgu geo,bearing,peta,gunung,sungi n mcm2 lg...(nt year da xblaja geo)
5)mkn kt kntin smbil gosip2 time rht pgws n bli tlur goreng yg marvellous..(mayb akan kurg best cz kehilangan rakan sep'juangan tahun ni)
6)t'kne tempias kontroversi kwn2...
7)time 2syen...wlaupown just 2bln tp rndu keadaan kls yg happening n ckgu2...
8)ketensionan cz b'gelumang ngn buku2 pmr...
9)sepnjg mnggu exam pmr...
10)debaran waktu nk tunggu result pmr...
11)time amik result pmr...nme dipanggil naik pentas...(ni mmg best gler)
12)hang out ngn kwn2...masuk smue kdai yg ade dlm stiap shopping cmplex yg kteowg pegi...

act,byk lg tp t'kandas plak kt dlm kpale...papepown,kngn 2009 xkn dilupekan wlaupown tahun b'ganti tahun...

2 comments:

Yaa Ahmad said...

ada orang ckp pasal aku wehh :D
hahahahaha

Aliya said...

eh,yeke???
huhu..