Friday, January 29, 2010

hari terakhir di sekolah...

sangat sedih bila mengenangkan perkataan 'hari terakhir' yang tertulis di atas...perpisahan itu satu pengalaman yg sukar tetapi aku mesti hadapinya...pagi2 lagi,aku dah terharu bila afifah kertas a4 yang distapler sehingga menjadi buku & dalam tu banyak gambar 2 kiteorang...bila buka sehelai demi sehelai,aku sedih tapi malangnya air mata tak menitis...ya,aku adalah orang yang sangat emo tapi dalam bab2 menitiskan air mata ni amat susah bila berhadapan dengan orang lain...terima kasih juga kepada amira untuk pen yang dia kasi...walaupun hanya 2 batang pen,aku amat hargainya...(ye la,sejak akhir2 ni aku selalu pinjam pen dia)...huhu...aku da lupakan semua kesalahan tu..dont worry...
aku akan merindui:
  • ketawa korang yang kadang2 xcukup nafas...
  • lawak korang yang kadang menjadi & kadang tak...
  • kemuliaan hati afifah dengar aku nyanyi walaupun kurang best...
  • hang out bersama korang(esok jumpa lagi,dont worry,aliya)
  • jalan kaki pergi sekolah dengan bibi...
  • tangkap gambar kat cermin2 yang besar...
  • ajaran berguna jia...
  • perubahan tasnim(walaupun tasnim da pindah)
  • ketidakseriusan ceria...
  • kegilaan eva...
  • kerenah budak2 3krk 'o9' n 4bestari '10'...

banyak lagi la...

im gonna miss u all:

bibi,afifah,najiha,tasnim,eva,ceria,amira,ameer,azrul,khaliq,faidhi,acap,tan,johari,kogulan,joshua,hisyam,zul,amir salim,amir syafiq,zainul,syazwan,devika,tanisa,harviran,thong,pey jiann,hui yin,zahid,awin n ramai lagi la...

2 comments:

Yaa Ahmad said...

zahid? ehemmmmm hahaha

Aliya said...

weh,tu kwn2 skls ok...ye la,aku msti rndu nk dga kau mrh die...huhu..