Monday, February 1, 2010

1 Februari 2010...

mulai esok aku dah terkurung dalam sm sains bagan datoh....aku tak tahu la macam mane hidup aku kat sana nanti...diharapkan baik2 je...dalam pada masa yang sama still aku tak sabar2 nak masuk sekolah baru dengan suasana baru & tempat baru....sehari lepas dapat result sbp hari 2,aku da pergi survey sekolah tu...memang jauh...macam ke hujung dunia pun ada gak..bagusnya,tu sekolah baru la...semua nampak baru...for sure lain dari sekolahku yang tercinta sekarang(smkcp)...aku harap dapat survive kat sana...yela,kadang2 hidup kat asrama ni tak seindah yang disangkakan & tak seteruk yang digambarkan...mungkin lepas ini,entry aku lebih terarah kehidupan kat asrama...

sabtu yang bertarikh 30 januari 2010,aku hang out dengan kawan2 aku...macam biasa la,hang out kali terakhir katanya...kiteorang pergi sunway pyramid...naik ktm sampai kl sentral...ktm tak payah cakap la...setiap kali naik ktm aku tak pernah dapat tempat duduk...penuhnya tak boleh blah....dengan lambatnya lagi...(aliya,sudah2 la complain)aku harap cepat2 la ktm dinaikkan taraf...lepas tu,tukar pulak naik bas...bukan nak kata pe la,tapi memang da lama aku tak naik bas & ni first time aku naik bas dalam jangka masa 10 tahun...sampai je kiteorang makan dulu...disusuli dengan main ice skating...ni lagi satu pengalaman kali pertama aku...jatuh tu tak payah cakap la...3kali kot...huhu...tapi serius best walaupun sampai lenguh kaki aku...lepas tu,main boling pulak...aku da lama tak main boling...mesti la attack longkang je tapi at last improve la sikit2 ada gak point dalam 30lebih cam tu....hehe...

memang banyak pengalaman pertama aku untuk hang out kali ni...terima kasih kepada ceria dengan hadiahnya yang cute & kad yang aku fikir terserlah kepoyoannya...dan hadiah bibi yang berupa frame...sedih aku tengok n kreatif buku yang kau buat tu...insyaallah,boleh aku nyanyi lagu2 tu...hehe...thanks gak untuk ucapan birthday in advance korang...aku hargai semua tu...
last skali e-packages tetap di hati...

No comments: