Thursday, February 18, 2010

Aku da 16 Tahun...

aku baru sedar yang aku dah berumur 16 tahun pada 11feb yang lalu...ni 1st time aku sambut birhday tanpa family & 1st time gak aku dapat suprise dari budak2 dorm...sedih kot tapi happy gak sebab dapat bermandi dengan bedak disusuli dengan nyanyian birthday pukul 12 tengah malam...sambutan birthday kt sabda memang ekstrem(ni cikgu chemist aku yang cakap,tapi memang betul la)...setiap malam sure ada lagu birthday berkumandang...so,bagi aku cara macam tu memang bagus la untuk mengelakkan seseorang tu berada dalam kesedihan sewaktu menyambut birthday di asrama...macam aku la...tapi aku still nangis gak pagi2 tu kat public phone telefon mak aku...sebenarnya tak nak nangis sebab da bet dengan abang aku tapi akhirnya aku tewas gak...da meleleh nak buat macam mana...aku buka hadiah bibi n thanks again dengan pemberian kau tu....ada sorang kawan kat asrama aku tu bagi maggi,ribena n coklat...memang sedap r nak melantak...huhu...
balik cuti ni,ayah aku nak belikan gitar 4 my birthday...walaupun aku tak tahu main tapi kalau da ada senang nak belajar...hehe...k, tu je yang dapat aku tulis hari ni...

No comments: