Monday, March 15, 2010

14 Mac 2010...

hmm...semalam aku pergi pameran pengantin malaysia kat pwtc...eh,wth aku g sana??aku nak kahwin???owh,tidak sama sekali...aku hanya menemankan orang yang nak kahwin ke sana...hehe...banyak sangat kot pameran dalam 1 masa kat pwtc tu sampai nak masuk tu,jammed tak payah cakap la....4 sure...matta fair,fotokem,pameran kerjaya mara,pameran pengantin malaysia n ada 1 lagi tu jualan apa entah....masuk2 je pameran tu,orang bagi pamphlet kat aku...banyak sangat kot sampai kak yan aku kata,macam aku pulak nak kahwin...padahal dia yang nak kahwin...nasib baik sama banyak bilangan pamphlet dia dengan aku...huhu...kiteorang pergi sana tak payah cari makanan kat luar da...dalam tu je da kenyang sebab ada food test kat booth2 katering...da macam makan kenduri orang kahwin...yang tak boleh bla,orang tu kasi test je,tapi adik aku da macam melantak...malunya,macam tak makan seminggu...huhu...bagi aku,ok la pameran tu...sesuai untuk orang yang da ada tarikh untuk kahwin...minggu ni pulak insyaallah aku nak pergi book fair kat tempat yang sama...

No comments: