Saturday, March 20, 2010

Operation Theatre..

entry nak gempak je...hari ini 1st time aku masuk bilik bedah walaupun bukan r pembedahan dalam erti kata sebenar sebab aku just buat treatment hidung...bukan pembedahan plastik tapi untuk penyakit sinus aku yang doktor kata makin teruk...aku pun tak tahu apa yang doktor tu lakukan kat aku...dia sumbat or korek pape ke semua aku tak tahu...yang aku tahu kena bius,masuk bilik bedah,sedut apa entah,tak sedar tapi aku dengar orang cakap2 n ada benda cengkam kat tangan...n tiba2 je nurse kejut aku bangun,dia kata da habis...aku macam,wth???da habis???macam tak caye...tapi tu r hakikatnya..rehat jap kat dcu,amik ubat n aku da boleh balik...thanks 2 doktor yang buat tu n nurse2 yang peramah kt kpj kajang...owh,lagi 1 esok da nak balik sabda...cuti ni rasa best sangat...hmm...aku da tak rasa tak nak balik sebab da redha dengan takdir yang aku kena belajar kat sana...hehe..

No comments: