Tuesday, March 15, 2011

15 Mac 2011...

hari ni aku bangun awal...wah,bangga gler bangun awal...actually,tak de la awal mana pun tapi satu kemajuan la bler aku berada di rumah...owh,ye hari ni aku masak spagheti juga...bukan senang aku nak masak...sekali 6 bulan je...huhu...

so,ini la bahan2 nye...cuma garam n gula je aku tak masukkan dalam gambar...

inilah hasilnya,bila dah dicampur2 bahan dalam gambar di atas....

spagheti buatan sendiri..

ni reaksi adik aku bler makan...die sangat beruntung sebab balik rumah je,da siap makanan...penat balik kelas tambahan katanya...comment die adalah:

aku:sedap tak aku masak??
aiza:sedapnya..tapi pedas sikit...
aku:ha,pedas tu sebab cili tu pedas..yang pastinya,sedap tak pe...

owh,satu lagi terlupa...tahniah kepada lee chong wei kerana sekali lagi menang all england n dapat mengalahkan lin dan..aku tak dapat tengok live kat tv kerana dikuasai rasa mengantuk so,aku bangun2 je terus ayah aku bagi tau chong wei menang....sebanarnya,terkejut gak mula2 tapi bila tengok ulangan dia main,sangat hebat...akhirnya,dia dapat buktikan dia memang layak jadi pemain no 1 dunia...

No comments: