Sunday, March 13, 2011

Home...

owh,yeah aku kembali ke rumah....rindunye....dapat tengok muka ayah n mama waktu amik aku jumaat,11 mac yang lepas,terubat rindu...macam2 cerita aku borak2 sepanjang jalan...berhenti jap makan soto kat tanjung karang...sedap..
esoknya,pegi port dickson..stay kat tiara beach resort...swimming pool kat situ memang best tapi malangnye aku rase macam budak2 je bler semua gelongsor kat situ aku tak bleh main..sebab tak pakai yang sepatutnye..so,aku rasa lebih baik pegi karaoke je kat games room..walaupun karaoke tandas,it's ok..lepas geram...hehe..malam tu makan kat pekan PD jumpe cik ram n family....lamanya tak jumpe cousin,sangat rindu especially nabila n anak sedaraku,arman..die da tak tembam..tapi still cute..esoknya,means tengahari td pegi main go kart..best fight dengan entah sape2...yang kelakarnya,adik aku walaupun bawak sangat berhemah tapi still terbabas ke rumput..muka still rileks je..da la orang 1st masuk litar tapi yang terakhir habiskan lap..papepun,well done aiza sebab bejaya habiskan 8 laps...
petang tadi plak pusing2 naik moto..bawak aiza jugak...aku rasa macam sesi melawat jiran pulak sebab bler lalu depan rumah orang,kiteorang mesti tegur pakcik2,makcik2 semua..kalau kiteorang tak perasan,dieorang pulak yang tegur....memang mengeratkan silaturrahim..lepas tu,jumpa kawan2 lame jugak tengah lepak2..tapi tak sempat cakap lame,just tegur je..lain kali kita lepak bersama,ok...

No comments: