Saturday, March 5, 2011

Sebulan di Bagan Datoh..

da lamenye tak balik rumah...rindu.....aku da macam sasau da dok bagan datoh ni...tapi impress jugak la sebab ade perubahan dalam sejarah aku dok asrama sebab 1st time ramai balik tapi aku tak balik...rindu sangat2 kat family...owh ye,sepanjang aku tak balik ni aku main boling plak kt ipoh parade..1st time turun ipoh...teruja sekejap..bandar ipoh bleh tahan cantik...ok la...dpt no 14 dlm daerah hilir perak...huhu...
time cuti aritu plak kol bibi dayana...sangat rindu..malangnya,die kate ade dinner malam amal n tiket untuk aku dah ade,die kol aku banyak kali tapi aku plak tak balik...sedih...patut la bler aku wat decision tak nak balik tu,ramai plak offer tiket n suddenly ade bas last minute...ade sebab rupanye..tapi tak pe la da berlalu pun...
afifah plak aku kol tak pernahnye nak angkat...kalau tak nak pakai phone campak laut weh..huhu..k,tak main2 je...
pe lg eh nak tulis...nanti update lagi..

1 comment:

Yaa Ahmad said...

Vavi tu! Hahaha tolong lah call balik. Sasau aku everytime tgk phone mesti ada misscall kau! Tkde rezeki -.-